Het effect van instructie en video feedback op trainervaardigheden van begeleiders tijdens training van kinderen met een ernstige verstandelijke beperking
Publication year
2011Number of pages
15 p.
Source
NTZ. Nederlands tijdschrift voor de zorg aan mensen met verstandelijke beperkingen, 37, 4, (2011), pp. 220-234ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
![https://hdl.handle.net/2066/99377](/themes/Mirage2//images/copy.png)
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OW PWO [owi]
SW OZ BSI OLO
Journal title
NTZ. Nederlands tijdschrift voor de zorg aan mensen met verstandelijke beperkingen
Volume
vol. 37
Issue
iss. 4
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 220
Page end
p. 234
Subject
Learning and PlasticityThis item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [248172]
- Faculty of Social Sciences [30731]
Upload full text
Use your RU or RadboudUMC credentials to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.