Kunst omdat het moet? De functie van kunstcollecties voor de corporate communicatie van bedrijven
Publication year
2002Publisher
Nijmegen : Nijmegen University Press
ISBN
9057101114
In
Brandt, C. van den; Mulken, M. van (ed.), Bedrijfscommunicatie II. Een bundel voor Dick Springorum bij gelegenheid van zijn afscheid, pp. 107-116Publication type
Part of book or chapter of book

Display more detailsDisplay less details
Editor(s)
Brandt, C. van den
Mulken, M. van
Organization
Communicatie- en informatiewetenschappen
Former Organization
Bedrijfscommunicatie
Book title
Brandt, C. van den; Mulken, M. van (ed.), Bedrijfscommunicatie II. Een bundel voor Dick Springorum bij gelegenheid van zijn afscheid
Page start
p. 107
Page end
p. 116
Subject
Cultural Differences and Communication Problems; Cultuurverschillen en communicatieproblemenThis item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [204994]
- Electronic publications [103258]
- Faculty of Arts [23969]
- Open Access publications [71790]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.