Een nieuwe visuele taal in reclame
Publication year
2003Source
Tijdschrift voor Marketing, 37, 10, (2003), pp. 76-78ISSN
Related links
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ NISCO CW
Journal title
Tijdschrift voor Marketing
Volume
vol. 37
Issue
iss. 10
Page start
p. 76
Page end
p. 78
Subject
Mediated communicationAbstract
Door middel van meer beeld advertenties raadselachtig maken. Hoewel deze trend vaak wordt genoemd, is nog niet eerder onderzocht of advertenties in Nederland ook daadwerkelijk meer beeld gebruiken en raadselachtiger zijn geworden. De Katholieke Universiteit Nijmegen (sectie communicatiewetenschap) onderzocht veranderingen in advertenties uit 1980 en 2000 en kwam tot de conclusie: "Minder duidelijkheid door meer beeld en minder tekst".
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [244127]
- Faculty of Social Sciences [30028]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.