Ga eens buiten de lijnen kleuren: uitwerking van een nieuwe kwalitatieve techniek om merkvraagstukken te identificeren
Publication year
2006Publisher
Haarlem : Spaar en Hout
Series
Jaarboek 2006 MarktOnderzoekAssociatie
ISBN
9086830013
In
Bronner, F. (ed.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek, pp. 223-253Publication type
Part of book or chapter of book

Display more detailsDisplay less details
Editor(s)
Bronner, F.
Organization
Relatiemanagement - t/m 2007
Former Organization
Relatiemanagement
Book title
Bronner, F. (ed.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek
Page start
p. 223
Page end
p. 253
Subject
Jaarboek 2006 MarktOnderzoekAssociatie; Relationship ManagementThis item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [227693]
- Electronic publications [107311]
- Nijmegen School of Management [17884]
- Open Access publications [76438]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.