Peer tutoring bij taalvaardigheidsonderwijs
Publication year
2005Publisher
Gent : Academia Press
ISBN
9038208030
In
Mottart, A. (ed.), Retoriek en praktijk van het moedertaalonderwijs. Een selectie uit de 18de conferentie Het Schoolvak Nederlands., pp. 89-108Publication type
Part of book or chapter of book
Display more detailsDisplay less details
Editor(s)
Mottart, A.
Organization
Radboud Docenten Academie (RDA)
Former Organization
Instituut voor Leraar en School (ILS)
Book title
Mottart, A. (ed.), Retoriek en praktijk van het moedertaalonderwijs. Een selectie uit de 18de conferentie Het Schoolvak Nederlands.
Page start
p. 89
Page end
p. 108
Subject
The professional development of teachers; De professionele ontwikkeling van lerarenThis item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [244262]
- Electronic publications [131246]
- Open Access publications [105260]
- Radboud Graduate School of Education [1953]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.