Source
PiP: Pedagogiek in Praktijk, 132, (2023), pp. 38-42ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI FGW
Journal title
PiP: Pedagogiek in Praktijk
Volume
vol. 132
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 38
Page end
p. 42
Subject
Developing normativity in educationAbstract
De toenemende planetaire crisissen, zoals de klimaatverandering of de afname van biodiversiteit, worden vaak gebruikt als reden voor het bouwen aan een duurzaamheidspedagogiek. Terwijl deze roep legitiem is, kan hij ook voor wanhoop zorgen en de druk op opvoeders verhogen. Bovendien blijft zowel het begrip duurzaamheid als ook de mogelij ke uitwerking van duurzaamheidspedagogiek vaak vaag. Wat is duurzaamheidspedagogiek en wat zou het kunnen zijn? En waarom ben ik blij met de noodzaak te werken aan duurzaamheidspedagogiek?
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [246425]
- Faculty of Social Sciences [30484]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.