Publication year
2021Number of pages
2 p.
Source
Talent, 23, 1, (2021), pp. 12-13ISSN
Related links
Publication type
Article / Letter to editor

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
Talent
Volume
vol. 23
Issue
iss. 1
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 12
Page end
p. 13
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Leerkrachten staan voor de uitdaging om aan te sluiten bij de onderwijsbehoeften van elke leerling. Omdat elke klas vol zit met verschillende leerlingen, zijn de onderwijsbehoeften ook heel divers.1 Differentieren, dus het omgaan met verschillen, is belangrijk opdat leerlingen zich optimaal ontwikkelen. Dit geldt voor alle leerlingen, dus ook voor de (hoog)begaafde leerlingen.2,3 Het creeeren en bevorderen van een effectieve leeromgeving voor (hoog) begaafde leerlingen vereist speciale kennis en vaardigheden van de leerkrachten.4 De vraag rijst dan ook wat leerkrachten zelf nodig hebben om deze leerlingen goed te kunnen begeleiden.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [227425]
- Faculty of Social Sciences [28413]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.