Identiteitsontwikkeling bij hoogbegaafde adolescenten
Source
Tijdschrift voor Remedial Teaching, 29, 3, (2021), pp. 10-13ISSN
Publication type
Article / Letter to editor

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
Tijdschrift voor Remedial Teaching
Volume
vol. 29
Issue
iss. 3
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 10
Page end
p. 13
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Wie ben ik? Wat vinden anderen van mij? Waar hoor ik bij? Op weg naar de volwassenheid zijn dat de vragen die een adolescent zichzelf veelvuldig stelt. Voor iedere adolescent is identiteitsontwikkeling een ingewikkeld en complex proces. Voor adolescenten met kenmerken van hoogbegaafdheid is het soms nog ingewikkelder, omdat zij tot een minderheidsgroep horen. In dit artikel lees je welke
uitdagingen hoogbegaafde adolescenten tegen kunnen komen in hun identiteitsontwikkeling.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [204994]
- Electronic publications [103240]
- Faculty of Social Sciences [27347]
- Open Access publications [71780]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.