Hoe zien (hoog)begaafde kinderen zichzelf?
Publication year
2021Number of pages
4 p.
Source
Gifted@248, 2021, zomer, (2021), pp. 12-15ISSN
Related links
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
Gifted@248
Volume
vol. 2021
Issue
iss. zomer
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 12
Page end
p. 15
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Hoe kinderen zichzelf zien is belangrijk voor hun welbevinden. (Hoog)begaafde kinderen kunnen zich door verschillende factoren soms anders voelen, bijvoorbeeld door hun snelle cognitieve ontwikkeling en doordat zij deel uitmaken van een minderheidsgroep. Om meer te weten te komen over hoe (hoog)begaafde leerlingen naar zichzelf kijken, hebben we binnen de POINT-werkplaats onderzoek gedaan naar het zelfbeeld van (hoog)begaafde kinderen.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [246164]
- Electronic publications [133781]
- Faculty of Social Sciences [30430]
- Open Access publications [107301]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.