Source
Zorg Primair : Vakblad voor het Primair en Speciaal Onderwijs, 2021, 4, (2021), pp. 25-27ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
SW OW PWO [owi]
Journal title
Zorg Primair : Vakblad voor het Primair en Speciaal Onderwijs
Volume
vol. 2021
Issue
iss. 4
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 25
Page end
p. 27
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Als leerling en leraar elkaar niet goed begrijpen, ontstaan er snel misverstanden met allerlei gedragsproblemen als gevolg. Denk aan boosheid, agressie, frustratie of teruggetrokken gedrag. Bij het optreden van dergelijk gedrag is het daarom zinvol om te kijken naar de rol die communicatie speelt in die situatie: hoe en waarom ontstond het probleemgedrag? Wat wil de leerling met het probleemgedrag eigenlijk vertellen?
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [243179]
- Faculty of Social Sciences [29982]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.