Publication year
2020Number of pages
5 p.
Source
Didaktief, 50, 1/2, (2020), pp. 17-21ISSN
Publication type
Article / Letter to editor

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OW PWO [owi]
SW OZ BSI OLO
Journal title
Didaktief
Volume
vol. 50
Issue
iss. 1/2
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 17
Page end
p. 21
Subject
Learning and PlasticityAbstract
De Tweede Kamer bespreekt op 5 maart de voorstellen van Curriculum.nu. Doorstaan ze de proeve van bekwaamheid? Wij constateren onbeantwoorde vragen, weinig transparante keuzes en vooral een gebrekkig fundament. Het is hoog tijd om het werk van onderzoekers als Hirsch en Willingham bij de curriculumontwikkeling te betrekken.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [229015]
- Faculty of Social Sciences [28689]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.