Perspectief op instructie, motivatie en zelfregulatie. Een longitudinaal onderzoek naar de invloed van instructiegedrag van docenten op de motivationele oriëntatie en zelfregulatie van leerlingen in de onderbouw van het voortgezet onderwijs
Fulltext:
217278.pdf
Size:
171.0Mb
Format:
PDF
Description:
Publisher’s version
Disclaimer:
In case you object to the disclosure of your thesis, you can contact
repository@ubn.ru.nl
Publication year
1999Author(s)
Publisher
s.l. : s.n.
ISBN
9037304966
Number of pages
178 p.
Annotation
RU Radboud Universiteit Nijmegen, 30 november 1999
Promotor : Bergen, T.C.M. Co-promotor : Leeuwe, J.F.J. van
Publication type
Dissertation

Display more detailsDisplay less details
Subject
Atypical development in communications and cognitionThis item appears in the following Collection(s)
- Non RU Publications [15219]
- Open Access publications [77772]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.