Source
Zorg Primair : Vakblad voor het Primair en Speciaal Onderwijs, 2018, 5, (2018), pp. 27-29ISSN
Related links
Publication type
Article / Letter to editor

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
Zorg Primair : Vakblad voor het Primair en Speciaal Onderwijs
Volume
vol. 2018
Issue
iss. 5
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 27
Page end
p. 29
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Supergemotiveerd zijn ze aan het werk in de plusgroep. Hoe kan het dat dit lang niet altijd terug te zien is in hun prestaties? Wat gebeurt daar? Is het een kwestie van motivatie? Is het een tekort aan executieve functies? Gaat er iets mis met de ondersteuning? Laten we iets liggen? In dit artikel vindt u mogelijke antwoorden op deze vragen.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [227695]
- Faculty of Social Sciences [28533]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.