Source
Tijdschrift Taal voor Opleiders en Onderwijsadviseurs, 4, 7, (2014), pp. 38-44ISSN
Publication type
Article / Letter to editor

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ RSCR SOC
Journal title
Tijdschrift Taal voor Opleiders en Onderwijsadviseurs
Volume
vol. 4
Issue
iss. 7
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 38
Page end
p. 44
Subject
Inequality, cohesion and modernization; Ongelijkheid, cohesie en moderniseringAbstract
In dit artikel worden de belangrijkste bevindingen besproken naar ouderlijke leesbevordering en de langdurige invloed hiervan op de onderwijsprestaties van hun kinderen, voortkomend uit onderzoek verricht door sociologe Natascha Notten in het kader van haar proefschrift, 'Parents and the media. Causes en consequences of parental media socialization' (Notten, 2011), waarvan een publieksvriendelijke versie is uitgegeven door Stichting Lezen, getiteld 'Over ouders en leesopvoeding' (Notten, 2012).
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [202799]
- Faculty of Social Sciences [27104]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.