Het leesbegrip van hyperteksten bij dove en slechthorende leerlingen en leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis
Publication year
2017Number of pages
6 p.
Source
Van Horen Zeggen, 58, 3, (2017), pp. 10-15ISSN
Related links
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
Van Horen Zeggen
Volume
vol. 58
Issue
iss. 3
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 10
Page end
p. 15
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Stel, je kijkt naar het journaal of je leest in de krant iets over een onderwerp dat je heel erg boeit. Je wilt hier meer over te weten komen en opent het internet. Een goed startpunt lijkt vaak Wikipedia te zijn. Je typt een zoekterm in en begint met lezen. Maar tijdens het lezen kom je een hyperlink tegen waar je op klikt, waardoor je op een nieuwe pagina terecht komt. Ook hier is weer veel nieuws te lezen en jawel, ook hier kom je nieuwe hyperlinks tegen. Je leest verder en verder, maar na een kwartier ben je de draad kwijt en probeer je de pagina die je op dat moment leest te relateren aan het startpunt, waar je begon. Herkenbaar?
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [247994]
- Faculty of Social Sciences [30727]
Upload full text
Use your RU or RadboudUMC credentials to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.