Te dicht op je huid? Privacyzorgen & effectieve gepersonaliseerde ads
Publication year
2017Number of pages
2 p.
Source
Tijdschrift voor Marketing, 2017, 1-2, (2017), pp. 50-51ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI CW
Journal title
Tijdschrift voor Marketing
Volume
vol. 2017
Issue
iss. 1-2
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 50
Page end
p. 51
Subject
Communication and MediaAbstract
Is personalisatie nu echt dé manier van online adverteren, of schiet het zijn doel voorbij vanwege de privacyzorgen? Deze vraag staat centraal in het onderzoek van de sectie communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit (RU) in samenwerking met CG Selecties.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [246625]
- Electronic publications [134162]
- Faculty of Social Sciences [30504]
- Open Access publications [107690]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.