Source
Tijdschrift voor Remedial Teaching, 24, 4, (2016), pp. 8-11ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ DCC NRP
Journal title
Tijdschrift voor Remedial Teaching
Volume
vol. 24
Issue
iss. 4
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 8
Page end
p. 11
Subject
DI-BCB_DCC_Theme 3: Plasticity and Memory; Neuropsychology and rehabilitation psychology; Neuro- en revalidatiepsychologieAbstract
Auditieve Verwerkingsproblemen (AVP) spelen een belangrijke rol bij de spraak-taalontwikkeling en kunnen leiden tot verminderde schoolprestaties. Vaak is er bij AVP een overlap met problemen in het werkgeheugen, waardoor de diagnostiek complex kan zijn. In dit artikel wordt de samenhang tussen deze twee domeinen belicht. De rol die de remedial teacher kan spelen bij het signaleren en het bieden van ondersteunende en remediërende interventies komt daarna aan bod.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [245088]
- Faculty of Social Sciences [30335]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.