Sociaal-emotionele effecten van verrijkingsprogramma's voor excellente kinderen
Publication year
2016Number of pages
8 p.
Source
4W Weten Wat Werkt en Waarom, 4, 1, (2016), pp. 14-21ISSN
Related links
Publication type
Article / Letter to editor
Related datasets

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
4W Weten Wat Werkt en Waarom
Volume
vol. 4
Issue
iss. 1
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 14
Page end
p. 21
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Excellente leerlingen hebben uitdagend onderwijs nodig. Deze uitdaging kan geboden worden in de vorm van een verrijkingsprogramma. Het was al bekend dat verrijkingsprogramma's de schoolprestaties van excellente leerlingen verbeteren. Uit onderzoek blijkt nu ook dat dergelijke programma's een verlies van motivatie voor schoolwerk kunnen voorkomen.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [232165]
- Electronic publications [115381]
- Faculty of Social Sciences [29098]
- Open Access publications [82680]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.