Publication year
2015Number of pages
3 p.
Source
Meertaal, 3, 1, (2015), pp. 14-16ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI OLO
Journal title
Meertaal
Volume
vol. 3
Issue
iss. 1
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 14
Page end
p. 16
Subject
Learning and PlasticityAbstract
Rekenen en taal bestrijken samen een groot deel van de kernvakken van het basisonderwijs. Aan het 'Behavioural Science Institute' van de Radboud Universiteit is onderzocht in welke mate de ontwikkeling van rekenvaardigheid afhankelijk is van taalvaardigheid en wat de invloed is van ouders op de ontwikkeling van rekenen in de onderbouw van het primair onderwijs. In dit artikel worden de resultaten van het onderzoek besproken en presenteren de onderzoekers een aantal praktische handvatten voor de onderwijs- en thuispraktijk.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [246860]
- Faculty of Social Sciences [30549]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.