Niet alleen de mening van de klant telt! Een onderzoek naar het effect van de mening van gebruikers van marktonderzoekinformatie
Publication year
2001Publisher
Haarlem : De Vrieseborch
ISBN
906076482X
In
Bronner et al. (ed.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2001 van de MarktOnderzoek Associatie, pp. 201-214Publication type
Part of book or chapter of book

Display more detailsDisplay less details
Editor(s)
Bronner et al.
Organization
Marketing
Languages used
Dutch (dut)
Book title
Bronner et al. (ed.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek. Jaarboek 2001 van de MarktOnderzoek Associatie
Page start
p. 201
Page end
p. 214
Subject
NON-RU research; Onderzoek niet-RUThis item appears in the following Collection(s)
- Non RU Publications [15292]
- Open Access publications [80490]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.