Een model voor de effecten van televisiereclame op kinderen
Publication year
2004Publisher
Haarlem : De Vrieseborch
ISBN
9060765028
In
Ontwikkelingen in het marktonderzoek. MOA-Jaarboek 2003, pp. 21-37Related links
Publication type
Part of book or chapter of book

Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ BSI CW
Book title
Ontwikkelingen in het marktonderzoek. MOA-Jaarboek 2003
Page start
p. 21
Page end
p. 37
Subject
Communication and MediaAbstract
In deze ouder-kindsurvey is onderzocht hoe televisiereclame is gerelateerd aan aankoopverzoeken van kinderen, en aan gezinsconflict, materialisme, teleurstelling en levensontevredenheid. In een eerste stap wordt een conceptueel model ontwikkeld op basis van bestaande hypothesen in de literatuur, en in een tweede stap wordt dit model getoetst in een steekproef van 360 ouder-kindparen met kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar
This item appears in the following Collection(s)
- Non RU Publications [15292]
- Open Access publications [80476]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.