Publication year
2013Source
Jeugd in School en Wereld, 98, 4, (2013), pp. 6-9ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
CLST - Centre for Language and Speech Technology
Journal title
Jeugd in School en Wereld
Volume
vol. 98
Issue
iss. 4
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 6
Page end
p. 9
Subject
niet-RU-publicatiesAbstract
Hebben kinderen al kennis van vermenigvuldigen en delen, voordat ze in groep 4 beginnen met het leren van de tafels? Wat kunnen ze dan al en wat is hierop van invloed? In het BRXXX-project van het Freundenthal Instituut van de Universiteit Utrecht is hier onderzoek naar gedaan. Het is bekend dat kinderen, voordat het formele rekenwiskundeonderwijs van start gaat, al heel wat weten over getallen, hoeveelheden, vormen en patronen. Het BRXXX-project brengt deze informele kennis van kinderen in kaart, specifiek gericht op vermenigvuldigen en delen.
This item appears in the following Collection(s)
- Non RU Publications [16742]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.