TY - JOUR AU - Moerel, H AU - Verijdt, H. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/211029 TI - Docenten basisonderwijs niet voorbereid op eisen begeleiding. EP - 37 SN - 1572-4085 SP - 36 JF - Didaktief ER - TY - JOUR AU - Smit, F. AU - Claessen, J. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/211079 TI - Invloed ouders en leerlingen op schoolbeleid blijft gering. EP - 34 SN - 1572-4085 IS - iss. 4 SP - 32 JF - Didaktief VL - vol. 26 ER - TY - JOUR AU - Vrieze, G. AU - Esch, W.v. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/211126 TI - Nog geen vernieuwingskoorts in de BVE. EP - 37 SN - 1572-4085 SP - 36 JF - Didaktief VL - vol. 26 ER - TY - JOUR AU - Eimers, T. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/211115 TI - Model van een sluitende aanpak: stap voor stap vooruit. SN - 1572-4085 IS - iss. 3 JF - Didaktief VL - vol. 23 ER - TY - JOUR AU - Driessen, G.W.J.M. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/210975 TI - Allochtone ouders te optimistisch over onderwijskansen eigen kind. Thuissituatie van veel Turkse en Marokkaanse leerlingen relatief ongunstig. EP - 13 SN - 1572-4085 IS - iss. 7 SP - 10 JF - Didaktief VL - vol. 26 ER - TY - JOUR AU - Driessen, G.W.J.M. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/210974 TI - Allochtone kleuters minder goed voorbereid op 'echte' schoolwerk. Klos- en pabo-leerkrachten benaderen kleuters gelijk. EP - 41 SN - 1572-4085 IS - iss. 7 SP - 40 JF - Didaktief VL - vol. 26 ER - TY - JOUR AU - Langen, A. van AU - Vierke, H. PY - 1996 UR - https://hdl.handle.net/2066/211193 TI - Scholenranglijst blijft altijd subjectieve weergave. SN - 1572-4085 SP - 8 JF - Didaktief VL - vol. 26 ER - TY - JOUR AU - Driessen, G. PY - 1995 UR - https://hdl.handle.net/2066/211274 TI - Het bedrijfsleven moet nog even wennen aan tussenopleidingen. EP - 39 SN - 1572-4085 IS - iss. 5 SP - 38 JF - Didaktief VL - vol. 25 ER - TY - JOUR AU - Vrieze, G. AU - Warmerdam, J.H.M. PY - 1993 UR - https://hdl.handle.net/2066/211306 TI - Drie scenario's om de onderwijsarbeidsmarkt flexibel te maken SN - 1572-4085 IS - iss. 6 JF - Didaktief ER -