Een gat in de markt [Reactie op Fijgje de Boer: Mixed Methods: Een nieuwe methodologische benadering?]
Source
Kwalon: Tijdschrift voor Kwalitatief Onderzoek in Nederland, 11, 2, (2006), pp. 13-14ISSN
Publication type
Article / Letter to editor
Display more detailsDisplay less details
Organization
SW OZ NISCO CW
Journal title
Kwalon: Tijdschrift voor Kwalitatief Onderzoek in Nederland
Volume
vol. 11
Issue
iss. 2
Languages used
Dutch (dut)
Page start
p. 13
Page end
p. 14
Subject
Mediated communicationAbstract
Zou er voor het mixen van methoden een nieuwe methodologische benadering nodig zijn? Ik denk het eigenlijk niet. Misschien dat er wel nieuwe theoretische invalshoeken moeten worden toegepast om de resultaten van verschillende methoden in een kader te kunnen interpreteren, maar methodologisch? Op voorhand zou ik het niet weten, maar ik schat in dat elke methodologische benadering voor elke methode wel een plaats heeft. Dat is niet altijd een prominente plaats, maar dat is wat anders.
This item appears in the following Collection(s)
- Academic publications [238441]
- Electronic publications [122508]
- Faculty of Social Sciences [29483]
- Open Access publications [97504]
Upload full text
Use your RU credentials (u/z-number and password) to log in with SURFconext to upload a file for processing by the repository team.